19 september / today I'm wearing this

2010-09-19
17:11:14
Idag är det val ju! Vad har nu röstat? Själv röstade jag på socialdemokraterna i skolvalet iallafall. Hur har eran vecka & helg varit då?
Jag har ju inte bloggat på ett par dagar. Men nu är det så att jag satsar mycket mer på skolan nu i åttan än vad jag gjorde i sjuan. Så det betyder alltså att jag drunknar i läxor på vardagarna & så försöker jag leva livet på helgerna! Fast det inte alltid går som planerat. :) Har Faktist inte ens öppnat datorn alls på ett par dagar. Har bara läst min solo tidning & Elsas mode. :) Fyllt år har jag hunnit gör också. Tack för alla grattis! :D ♥ Idag så var Matilda, Emma, Elin, Cassie & jag på Darians fotbollsmatch. Det var faktiskt myys att sitta där med dö skönaste brudarna! Efter matchen så Skulle Matilda hem. Så vi andra fortsatte gå runt i Farsta. Där träffade vi Emma. Asså "Emmiitaah" *blink* hihi. :$ Efter det tågluffade vi lite & sedan gick jag hem. Resten är historia. Ha-ha. Vi ses när vi ses.
Puss♥

And, today I'm wearing this :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0