29 september / Yeah maan

2010-09-29
16:32:59
Tjen sötaste bloggläsare! Det har varit knaas med internetet, så jag har haft svårt för att blogga. :) Idag efter skolan drog iaf Cassie, Eli & jag till stan. Skulle köpa en piercing till Elin i födelsedagspresent. :) Så då åkte vi in & sen hem. På perrongen hitter vi en sak som cassie tar upp. Asså man ska tänka på en sak & sen så frågar den massa frågor. & grejen är att den kommer på det! :O Haha. ;p Eli fick den för att hon är den som kommer andvända den! Haha.
Är riktigt hungrig så jag ska äta lite chips & dricka PUCKO medans jag kollar på satc. OH my gaawd! Vi ses senare idag det lovar jag! - om inte internet krånglar - :) Men annars så lovar jag. Pusspuss♥

Skrivet av: världens bästa elin
2010-09-29
18:11:49

OM jag kommer använda den :D

okey, det där lät fel. Men äsch (a)

Btw tack så mycket för presenterna, gullunge. Love you! :') <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0