4 september / just gonna sit here and get real fat

2010-09-04
16:08:42
hej bloggen! Nej jag är inte död jag har bara haft fullt upp med skolan & hos mamma så äre så att vi har ett modem bara så varje gång när jag är hos mamma så kanske det bli lite dåligade uppdatering. Iaf, idag ska vi tjejor sova hos Elin. :) Mihi. Ska bli sköj! Iaf. Sitter hos Felix nu. Han & Rasmus ringde mig förut & hörde om jag kunde komma ut. Så jag ska vara med dom te typ 5. Men just nu är dom & spelar fifa. Så jag sitter vid datorn & lyssnar på lite schöön musik medans jag målar mina naglar. Höhö. Jag tycker typ om min fasters nagellack & skönhetsprodukter! :D Yaya, ska gå nu. Puss alla. Vi hörs imorrn elr ikv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0