5 september / Grattis farmor! :')

2010-09-05
19:55:25
hej bloggen! Idag när vi vaknade åt vi lite kladdkaka. :) Mums! Drog iaf hem runt 2. Tog en dusch & kollade på satc. Somnade lite också. Efter det åt jag & sedan satte jag mig i bilen för att hämta en hund. :) Så nu har jag en bjässe hemma. :o Han är så stor så att Bettan kan stå under honom. ;P men vi ska se hur Bettan & Sakke som han heter funkar ihop. Men det går ganska bra hittills. Bettan är rädd. Höhö. Jaja, nu skla jag visa honom för Cassie för hon ville se honom. Puss

en blandras mellan, Rottweiler, Golden & (troligtvis) Grand danio

Skrivet av: Irrepirre söt !
2010-09-06
21:52:20

vilken söt ! men så stor, ska du gå ut med den, eller kommer det bli att det är den som ska gå ut med dig ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0