är misslyckad, gjort ett misstag, känner mig missbildad och massa skit.

2010-09-11
00:40:02

Heej alla.
Har inte så mycket att säga känner mig väldigt tom.
I huvudet, i stjälen, i musklerna, i leéndet helt enkelt unhappy.
Jag vet inte vad jag vill..
Kom några tårar i skolan som jag tyvär inte kunde hålla tillbaka.
Asså jag älskar fan er alla i 8c som tröstade mig och fanns där.
Så sjukt gulliga ni är.

Beccie har sagt allt om idag.
Me ♥ hamburgeprinsen :D.
bloggar senare om jag har lust.


Har jag och Matilili förendrats mycket första bilden från sexan till sjuan?
Hoppas inte Tilili mördar mig nu, för jag vet att hon inte gillar när jag lägger ut bilder på henne hon inte tycker om, fast jag vet inte om hon tycker om dom här.Det lär jag nog att få veta så småning om.
Ser du det här så älskar jag rey *blink*.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0