Asså fan!

2010-09-02
16:50:33

jag hatar allt.
Jag vill inte ha ngn som försöker hjälpa mig. Jag vill inte prata.
Jag vill inte blanda in folk i mitt fucking liv.
Asså jag vill inte ha mitt liv. Jag gråter fan varannan dag!
Om det här är livet så vill jag inte leva.
Först kanske jag blir asförbannad på en liten sak men sen så blir det en stor sak
och jag får bara bestraffningar.
Det kanske inte kommer att bli ngt i helg, asså fuck !

Sen så är man kär in någon som alla gillar och som jag aldrig kommer att få.
Jag vet vem vissa tror att det är. Ni tror typ att det är ngn jag har gillat förut men nej.
 
Allt jag har att säga är FUCK LIFE !


Skrivet av: Emma
2010-09-03
22:26:30

Gumman, du vet att vi 4 tjejer finns för dig! Stöttar dig genom allt, du har gjort mycket för mig, nu är det dags för mig att finnas här lika mycket som du gjort. Love you <3

Skrivet av: världens bästa elin
2010-09-04
11:55:07

älskling, du vet att du alltid har mig! Vad det än är så finns jag här för dig. Puss bebis, jag älskar dej! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0