Damp-dag

2010-09-17
19:49:40

Hello läsare.
Snackar med älskling på msn, asså jag kissar fan på mig snart.
Han är så konstig, haha, saknar honom =/.

Det var ett tag sen jag bloggade tycker jag :).
Vet inte vad jag ska säga..

Nu hade jag varit på morris om jag hade varit frisk men nej -.-'.
Oooh, damp.

Vet inte vart Sofie tog vägen, höhö.. hon kom aldrig tillbaka :P.

Lyssnar på Rihanna - Only girl in the world.
Så jävla skön låt tycker jag :).

Har börjat använda min Ipod igen, haha.
Det var ju ett tag sen:P.

Kommentera. Asså jag har upd fett bra idag men inte en ända jävla kommentar kan ni bjuda på
tack, offer -.-..

Okej, jag har humörsägningar. Vet inte varför.. Juste vet ni vad jag gjorde idag.
Man ba wtf?

jag kokade korv. Sen så hade jag glömt bort dom.
Sen när jag kom tillbaka hade två spruckit, då blev jag irriterad.
Sen så spräcktes en till då blev jag sjukt arg. Sen så spräcktes en till då blev jag förbannad och slänger ner den här saken man tar upp korvar med på golvet och gick ut ur köket och skrek massa saker.

Hahahah, ibland undrar jag om jag har ADHD, hhahaha.
Bye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0