Det var några timmar jag upd sen x)

2010-09-16
18:06:50

Hooola, jag kan spanska *host*(a).
Men min spansktalande älskling försöker hjälpa mig så det är ju tur det :*.
Idag har jag ju NÄSTAN bara varit hemma ^^.
Drog ut med Beccie i lite över en timme.. Vi gick och - & snackade lite;).
Omg, vet ni det gick jätte bra för henne i spring saken i skolan idag! är stolt bästavän *blink*.
Önskar att jag var där óch sprang med henne -.-'.. Men nejnej öööööh
dumma förkylning, men det har inte varit så dumt attt bara varit hemma & tagit det chill..
gjort lite läxor hit & dit.
Ska lägga mig & läsa den dära pip boken som vägrar att ta slut :'o.

Ska kanske be min bror att springa te vivo och köpa choklad till mig eller så går jag själv.
Känner av lite huvudvärk så kanske borde jag gå.

Jag hör av mig senare igen. Bye!


Jag gillar väll mina diareé-ögon ändå *blink*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0