Du har förändrats vet knappt vem du är. Var är den vännen som alltid fanns där?

2010-09-25
16:13:30

Hej..

En kul dag men slutade skit..
Stod och bråkade med en fd vän & så stod fd killen och kollade på.
Han försökte bryta det men det gick inte så bra. Slutade med att fd vännen fick coola på sig
& jag böla.. Men det var inte för att jag var ledsen eller jo det var jag men inte för att jag bråka utan för en annan sak. Orkar inte ta upp det. Matilda älsklingen fanns i alla fall där och lyssnade på mig tack så jävla mycket för att du finns. Så glad att du är min vän.. Matilda du ska veta att jag älskar dig något och troligt och jag kommer alltid att vara öppen mot dig som du är mot mig. Du kan alltid lita på att det du säger stannar hos mig. Jag älskar dig min lilla tekopp ;).

Elin du sjöng jättefint vill jag bara säga fortsätt så jag hörde faktiskt bara dig för en gång skull och det var super duper fint älsklingen!

Ska ha en sjukt kul kväll idag med min älskling Sofie.
Ska berätta allt för henne.. Jag orkar inte ha allt inne.

Bloggar nog inge mer idag, bye.


Skrivet av: världens bästa elin
2010-09-25
16:58:58

hihi, tack älskling! :d<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0