Fean va nice

2010-09-24
23:58:58

Hola läsare !
Kom hem precis från en helt skit kul kväll!
Riktigt najjs. Var på morris med Matilda, Beccie, Aida, Emma, Emma, Olivia, Elin & Emma sen så lite killar men dom skiter vi i just nu ;)! haha, nej men det är mina homies (:

Idag vare prov trore gick bra :), efter var det hemkunskap, bild, svenska, idrott och ingen NO *happyface*.
Efter skolan drog jag & Tekoppen Matilda till farsta , hitta massa saker men hade tyvär inte råd.. måste tänka på att spara det kommer ju att hända lite saker ;).

Kom hem med en halsduk från lindex för 149, I love it.

Imorgon börjar jag 11 sen så senare ska jag sova hos älskade Sofie :*.
Goodnigt everybody !



Jag just nu med min cosyga halsduk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0