finns inga ord. Sårad som fan.

2010-09-22
20:23:53



Vad hände. Trode det skulle vara föralltid. Jag älskade dig & älskar dig än.
Hur kan du vara så kall mot mig.. jag trode jag var mer än så för dig?
Jag var där för dig när du var ledsen. Jag fanns där när du var glad.
Jag antar att kärleken aldrig fanns.. för mig gjorde den det. Du har fått mig att gråta två gånger.
Den som är värd mina tårar skulle aldrig få mig att gråta.
Hoppas att du inser någon dag att jag verkligen älskade dig. Du var mitt allt, men nu är du inget.
Kommer du ihåg?

Lovar du att aldrig såra mig?

Jaa, det skulle jag aldrig göra.. jag är inte sån.

Vad hände med dom orden? var det bara ngt du sa eller?

Du vill att vi ska vara vänner efter allt du skrev? haha, vilket driver du med mig?
Våran vänskap som vi haft i 8 år FINNS INTE LÄNGRE.
Hur kunde du ha varit min bästavän när jag var liten?

Du säger inte bli inte ledsen man bah ööh? vad ska jag bli då.
Loggade in på msn för att prata med dig för att jag var arg.
Du gör mig alltid så glad, men aa. Life is life.
Men du hade rätt med en sak.
Screw you grabben ;)
Idiooootah!

- Ni fattar nog, men ja det är slut mellan oss. Snälla, inga fråger..
Ni kan prata och sprida detta om ni mår bättre av det.
Gör mig bara en tjänst. Säg inget till mig, jag mår dåligt så det räcker.


Skrivet av: Sofie
2010-09-26
17:06:39

Finns gumman ! Jag vet inte vad jag skulle ha gjort i ditt läge. Älskar dig gumman ! <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0