Happyface :D

2010-09-23
18:56:21

Tja alla söta.

Kom hem nyss. Har varit med Beccie. Vi drog till hennes kusin för att vara barnvakt.
Vi skulle plugga men istället åt vi typ, hehe..
RIKTIGT mys vare !

Haha, idag var det en ruulig dag :D.
Btw, jag har fått mina converse! dom kom med posten nu.
Lila & blå, skiit fina men dom är lite stora. Fast så kan det gå.

Imorgon äre prov på so. Sen så hade vi matteprov idag.. gick väll sådär haha.
Ska börja sköta mig på matten nu och inte bli utslängd mer.

Aja ska plugga :).
Är så happy & är så taggad nu för att plugga ?
konstigt.

bye sweeties.


lägger in en bild på några som betyder väldigt mycket för mig, då menar jag VÄLDIGT MYCKET.
Älskar er skitungar :).


Skrivet av: eeeeems
2010-09-25
15:41:53

Hahah älskar dig också tuttifnuttibästis! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0