Jag är inte den du tror, jag är inte känd & stor =)

2010-09-21
07:00:45

Hello älsklingar :*

Blev av med datan, men jag hittade den igen ^-.-^Y.
Men sen så är det mycket skola. har två prov den här veckan. Det är ju lite synd.
Men aja så som jag har fattat det har jag utegångsförbud så vad spelar det för roll -.-'
hm..

juste jag har inte skrivit sen i döndags? aja, har varit på älsklings match. Dom vann ;D.
Kollade tyvär inte alltid (a) hade fullt upp med mupparna. Dom var ju så pinsamma :O.
Men älskar dom ändå *blink*.

Ska te skolan snart passade på att blogga..
men ska dra nu. Kommer inte blogga idag tror jag.
Kanske imorgon? well well säger som Beccie hörs när vi hörs.
Btw, blev utslängd för första gången igår FÖR INGENTING.
*piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* (a).

bye.


Skrivet av: Aida<3 :D
2010-09-21
08:31:45

Fy fan vad kul det var när du blev utslängd cassie hahahah!!!<3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0