Jag just nu!

2010-09-17
17:36:06


Ligger & chattar med sötaste Sofie :).
Fast nu skulle hon äta så jag passar på att blogga (:
Ikväll händer det inte så mycket & nu är jag frisk igen (y), hoppas det i alla fall (:
Mamma ska på någon sak så hon kommer hem ikväll, så det blir bara jag & datan (:
Miihihh, ska se vart mamma har gömt läsken så ska jag parta ;).

Nästa helg ska jag kanske sova hos Sofie !
Saknar henne as mycket =D.
Vi ska typ gå te min ridskola jag red på förut :).
Ska bli skojigt och vara där igen, dom har ju gjort om & allt så hon kommer få visa mig runt (:
Sen så kanske Hanna är med. Har inte träffat dom sen förra veckan en snabbis på donken :).
Annars var det flera månader sen på Sofies fest :).

Lägger ut dagenslåt
bloggar senare.
Kyss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0