Koss ?

2010-09-17
10:34:07

Heejeh.
Vaknade för en timme sen typ. Ska ut med hunden snart.
Kollar fortfarande på hörlurar. Asså det verkar som att jag kanske köper koss ändå :/.
Jag vill inte ha sånna för dom är stämplade som fjortishörlurar. Det är ju fan pinsamt att gå runt med.
Jag vill inte se ut som alla andra fast det finns massa saker som jag har viljat ha som alla har, tex H-tröja, adidas byxor & koss.. men jag har inte köpt något för att det är så överdrivet många som har det när det blir populärt.
Fast iof så är det inte så populärt med koss-lurar längre (: men vi får se.
Men dom är helt klart syggast av dom affärerna har att erbjuda, syynd.

Ska dra ut med vovven nu.
Kyssar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0