Morris för första gången ;)

2010-09-04
00:31:01

Hej bloggen!
Idag var det prov i skolan. Tror att det gick asdåligt -.-'.
Ska typ göra om provet på onsdag :).
Nu kan jag ju typ frågorna så jag behöver inte vara så orolig :).
Efter skolan stod jag kvar med Emma, Jesper, Elin, Kristoffer & Beccie.
Vi snackade lite om i helg. Ska typ vara med elin, Emma, Beccie, Jimmie, Jesper och typ ngra andra.
aah, det ska bli kul om jag får. Ska sova hos Elin då ;).

Efter skolan drog jag hem. Sen till morris med Beccie, elin, miranda & aida sen var ju ngra vänner där :).
Ska typ dit på torsdag och då ska jag dra med flera :D(A).
det var fakiskt kul där, Aida (a). Jag erskänner.
Kom hem tio.
Nu sitter jag här och är helt slut.
Det här är nog sista inlägget.
Godnatt !


Kanske inte värsta hetingen på bilderna men aja!
Här har ni en bild på min bästavän, en va dom ;). Hon är den som står mig närmast.
Hon gör mig så lycklig. Jag vill bara att alla ska veta det ^^.
Jag har ngt speciellt med den här bruden ;).
Behöver inte säga att jag älskar dig för det vet du och det säger jag typ varje dag till dig ^^<3


Skrivet av: Emma
2010-09-06
17:47:31

Naaaawi, gumman du är så rar :D du och jag har kommit varandra såå nära. Är glad att jag har dig! Love you bv <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0