Saknar dig Määndie, för varje dag som går saknar jag bara dig mer.

2010-09-16
20:30:09

Tjaah (:
Snackade lite Amanda..
Vi snackar typ varje dag, tur att jag har henne.
Gosh, What I miss you honey.

Ska vara hemma imorgon oxå. Så det blir ingen morris för mig -.-'.
Damn shit, life suck sometimes.
Ska väll ladda ner lite filmer & kolla på.

Har inte gjort klart svenska saken (a).

IMORGON FYLLER MIN BÄSTAVÄN ÅR !
Då är vi alla fjortisar ;)!

Jag ska gratta henne exakt 00:00! mihih, men då ligger hon nog och sover
men jag skiter it! Hon fyller bara en gång om året så whaterver (:

Jag har hittat en väska som jag vill ha på accent, den kostar 400 tror jag :S.
Dyyr jeafäääl -.-'..

Måste ha nya kläder annars döör jag ;'o.

Guuu vilket wonderbart inlägg det här blir, väldigt intressant om jag får säga det själv, höhö.

Har hittat två as sköna lååtar som jag ska droga medans jag kollar på kläder på h&m (:
Ni får inte veta låtarna, mihih. Dom som är vän med mig på msn kommer se dom höhö.
Om jag inte blockar dom, mihihi.

I am the best fuck the rest, bye!

Jag har alltid sagt att jag älskar dig. Vid dom här 9 åren borde du tro mig.
Har alltid varit på din sida, funnits för dig när du behöver prata eller bara vill ha ngn där.
Jag har varit din bästavän så länge jag kan minnas. Vi har något speciellt.
När jag är som mest irriterad och bara vill dra dig i håret (a) så låter jag bli.
För jag älskar dig så jävla mycket, våran humor asså gosh. Den är det bara vi som förstår.
Utan dig hade jag nog inte varit den person jag är idag, grattis i förskott Beccie, älskling, bästavän.
Kunde tyvär inte vänta. Jag kommer lägga ut en till grattis Beccie bild imorgon.
I love you from the bottom of my heart. Until my last breath, our memories will last forever.
Återigen grattis i förskott på din 14 årsdag.
17/9-96 ♥


Skrivet av: Nasse '
2010-09-19
10:22:52

Fy fan vad jag saknar dig! :'(

hoppas på att komma upp snart :) kanske på novemberlovet? (a) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0