Tråååk -.-

2010-09-12
22:34:30
KÄRLEK:
Är du kär just nu? -ja
Har du någon kille just nu?- ja
Har du dumpat någon? -ja
Har någon dumpat dig?- typ ?
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? -ja (a)
Vem kramade du senast? - Beccie
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? -men nej.

SKOLA
Är du duktig i skolan? - suger -.-
Har du bra betyg/Omdöme? - ja
Har du fått göra om ett prov någongång? - mm..
Har du fått ett bra resultat på ett prov? -japp
Sköter du dig i skolan?- asså.. beror på humör
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha, men ja
Haft mobilen på lektionstid? - varje lektion
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - jepp :/

 

FAMILJ
Hur många är ni i din familj? - 3 st + hund.
 
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar?- yes sir
-
Trivs hemma?- nja, inte alltid
-
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - inte rymt men gått hemifrån  
 
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej, tror inte det :o. Inte mer än vanligt i alla fall.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - om jag har (a)
Du älskar din familj oavsett vad som händer?- mm..

VÄNNER
Du har vänner? japp
Du brukar vara med?  många :) 
-
Vem/vilka var du med sist? Beccie & Jennie 
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja, det gör jag :o
Är det okej att ha kill-kompisar? - jaa?
Har du pussat någon av dina kompisar? -jaa
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - eeh?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja, jag känner inte igen henne längre :(.

 

FJORTIS
Du sminkar dig varje dag? -jaa  
 
Putar med läpparna på kort? - ja det händer väll (a)
Tar kort på dina bröst? - inte bara på brösten men dom var det ända alla märkte -.- 
Använder foundation på läpparna? - nej 
Super dig packad varje helg? - nej
Du har kysst en tjej? - ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - asså ja lite, men jag älskar volym i håret :)
Ditt hår är knallblont?  - långt ifrån ;)

KRIMINELLT
Är det okej att vara kriminell? - nej
Vill du bli kriminell - helt klart !
Vad är inte okej med att vara kriminell? - men typ allt?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - haha, det gör jag alltid. 
 
Har du suttit i fängelse? - mm, varje dag -.-
Vill du hamna i fängelst? - det är min framtidsplan
Har du gjort nåt kriminellt? - haha, typ ?
Har du blivit tagen av polisen/vakter? - aldrig (y)

DÅLIGA TIDER
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - yes
 
När grät du senast? - i fredags
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - aa..
Du har slagit ner någon? - ja för länge sen.
Du har blivit nedslagen? - ja av min bror
Du har skadat någon med flit? - jaa :D
Har du någon gång viljat döda någon? - om jag har ^^
Vem du bråka med senast - nämner inga namn
Har du blivit våldtagen ? - okej den var jag inte berädd på xD?





Godnatt alla hörs imorgon, pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0