va många det är på msn nu ;o!

2010-09-15
18:48:39

Heeello ;).
 Sitter här och kollar på 16 and pregnant.
Har redan sett det här avsnittet..
Satt lite med matten men fatta inget -.-'.
Ska vänta te min bror kommer hem, han är bra på matte.
Ska sätta mig och läsa i svenska boken den ska vara klar te på fredag -.-'.
asså det här suger har inge tid till vänner eller ngt. Fast jag ska på morris på frdag som vanligt ^^.
Miihih, det är skööjigt där..

Idag har det inte hänt så mycket. Idrotten var jag inte med på glömde mina kläder.
svenskan hade vi ngt prov.
Matten gjorde jag ingenting på.
Fotot måste ha blivit jättedåligt, känns som om jag glömde att le ?
fuck -.- ännu en sugig bild som folk lägger ut på facebook -.-..
HOPPAS ATT BILDEN BLEV BRA.
Sen var det blocket där man läser. Läste tio sider i svenska boken.

Nu ligger jag och tänker lite..
Mina vänner vet att jag tänker mycket, höhö..
Vet inte varför men jag tänker sönder mina tankar fan xD.
Just nu tänker jag på att jag vill färga håret igen :O.
Vill att det ska bli sådär rödaktigt igen :).

Men hörni sötnosar bloggar senare kyssar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0