Behind every 'just joking' is a little truth

2011-02-02
21:32:12




Hello sötnosar' Nu sitter jag bara och chattar, sen så lyssnar jag på låten som jag laddar upp senare i inlägget. Jag la upp det på fb till elin så fastnade den liksom. Asså omg.. Jag snackar om fb hela tiden :'(. Jag har börjat geeka det -.-. Jag kan bara inte sluta kolla in det :o! Det händer ju saker hela tiden, hur kan jag ha levt utan det :')?


Anyway, åt för typ en timme sen. Jag var ju fett hungrig :'D. Nu har jag inget mer att säga typ förutom att jag har en bratwurst, fast det vet ju alla :), man ser ju den klart & tydligt :D, i alla fall, jag och martin.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!... Okej, damp? Rasmus gav mig precis en galen video och sa att det var så jag. jag håller fan på att dö, själv kan jag inte direkt se mig i den? Men haha.. Jag vet inte ;).


Tycker ni att det är likt mig? Hahahaha :')..

Låten till elin :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0