En blandning av sött&salt

2011-02-12
14:32:49
Hello! Tänkte bara visa hur jag ser ut. Just nu är Cassie påväg till mig & jag sitter & lyssnar på lite musik. Tycker det är sjukt varmt, varför vet jag inte. Kanske har feber..? Nej det har jag inte. Kollade faktist upp det. Iaf så har jag balkongen lite öppen & en liten fläkt som står & blåser in kall luft.
Tagit hostmedecin gjorde jag också för ett tag sen & fy fan va det smakar skit! Blä.. :s Men nähä?! Trodde det skulle smaka typ jordgubbe.
Kommer ihåg man var liten så fanns det typ banansmak, latkrissmak & typ jordgubbesmak. Haha, det smakade ju också skit! Kommer ihåg att jag aldrig kände dendär jordgubbesmaken. LURAD blev man!
BTW så ör det ju underbart att solen lyser för fullt över stockholm. Det förtjänade vi med tanke på att vi & Gävle var dom mest utsatta för detdär snöovädret. Så för er i Gävle hoppas jag att ni också får sol på er! Men inte mer än oss. ;)

Min outfit. H&M I mitt hjärta, låt mig besjunga dig nuuuuu! lallaalaala


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0