Happy fucking valentines day -.-'

2011-02-14
22:20:12


Jag svär värsta dagen i mitt liv. Började knas & slutar i huvudvärk najs! Skolkade från tre lektioner idag, vad fan gjorde jag i skolan igentligen, men jag är så lack på allt. Alla fucking idiot killar som inte fattar..

Jag var med Beccie & Emma hela dagen idag typ, chillade gal1! Firade alla ♥-dag med dom typ, hihi, men man ska ju vara med dom man älskar mest och det är dom + Elin & några andra.

Nu sitter jag och tänker lite.. aja, ska skaffa mig ett liv pussN.
fast jag har inget liv längre, facebook tog det ;).


Skrivet av: Emma
2011-02-16
21:53:04

Ja fan vilken jävla skitdag vi hade.. Men var glad att ni fanns där, var så jääävla sur och kände bara att jag behövde ta avstånd från alla och bara umgås med er. Älskar er världens finaste älsklingar!! :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0