Kan jag få ditt nummer? Nej, skaffa eget ;)

2011-02-05
01:47:30



Vad ska man säga klockan halv två på natten? Idag har det inte varit riktigt den bästa dagen i mitt liv. Min mobil är snodd/tappad helt enkelt försvunnen. Jag är ledsen för det, men vad ska man göra? Det är bara en mobil, men mitt liv finns i den. Alla sms, bilder, låter & videosar. Inte bara det, jag har ingen försäkring på den så jag får ingen ny, great! Glömde den på skåpen eller på so:n..

Aja, ska typ köpa en HTC av Rasmus, för 1200 högst. Den ser helt oanvänd, kanske några repor, men inge stora eller så synliga. Många säger att den är bra och har grym kamera, så om jag får tillbaka min mobil så köper jag nog den endå. Han ska bara köpa en laddare. Hans brors syrra klippte sönder den x).

Det gick ju fort att fixa mobil :)! Nu ska jag sova är suuuper trött, godnatt!


sämsta bilderna, men där är mobilen i alla fall :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0