mistake after mistake .. I will never learn?

2011-02-14
00:14:47


Har ingen aning om varför jag är uppe nu. Jag sitter i alla fall och smsar med Emanuel, han är ju fett sööt :).

Idag vaknade vi tjejer vid halv elva, sen gick vi upp. Dom bakade kladdkaka, men jag var på dåligt humör för att jag hade lite huvudvärk. Sen så åt vi, vid tre drog vi hem till mig och gick ut med milton. Sen drog emma hem. Jag, beccie & elin gick hem till beccie och åt nudlar, drack varm choklad och dansade. Vid sex/sju tiden drog vi till morris. Vi chillade bara där. Det var jag, Olivia, Beccie, Emma & Matilda. Sen när vi gick hem vid halv tio så gick jag med Robin hem. Alla gick så fort, Robin var den enda som höll mitt tempo x).

Godnatt på er, imorgon kommer bilder.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0