Om idioter hadde vingar, så skulle min skola vara en flygplats..

2011-02-05
14:26:14


Godmorgon på er, sitter just nu och pratar med Jennie på msn. Lite senare idag ska jag träffa Emma, Elin & Beccie, trevlans! Har ingen aning om vad vi ska göra. Hoppas vi går och köper chips eller det kan jag själv göra, haha, men jag är super sugen på det!

Nu har jag pratat med två personer om min mobil och dom ska hålla koll. Det känns inte som om jag kommer få tillbaka den, men jag hoppas det :(. Det känns så surt, för jag kommer inte ihåg vart jag la den! ooh -.-.. Den kan liksom vara vart som helst. Någon kan ha tagit den, jag kan ha tappat den i snön eller så kan den ligga här hemma någonstans, men det enda jag inte fattar är varför den är avstängd. Jag kommer inte ihåg att jag glömde den på skåpen, asså pinsamt och nej jag kan inte släppa det är fortfarande i chock.

Anyway, nu ska jag komma på lite bättre tankar CY!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0