Stay high cause the world is so low

2011-02-06
02:24:29



Heejsan orkar inte skriva så mycket, för jag är trött :3.. I alla fall, jag kom hem för en timme sen. Jag var hos Beccie med Aida, Emma, Matilda, Ellen & Sammi. Jag hade gal1 kul! Det är sy mysigt där :). Vi dansade, pratade, kollade på tv, satt vid datan och typ dog av rädsla. Beccies plastpappa hadde på sig en mask och står och kollar in i fönster. Jag blev skiträdd, men sen vid 20 över tolv fick jag lite panik och gick hem, för att jag lovade mamma att vara hemma tolv :P. Hon blev inte så sur, bara sur för att jag glömde nycklarna x).

Imorgon hoppas jag att jag kan träffa mina älsklingar. Jag tror inte att Elin kommer att gå ut, den stackaren :/.. Krya på dig älsklingen min! Nu ska jag sova peace and love!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0