I actually care about you..

2011-02-11
16:31:21



Hej jag bloggade inget när jag kom hem för att jag gick och la mig på en gång. Sov i två/tre timmar skönt, men är fortfarande jätte trött. Jag ska ner till morris sen med Matilda, Emma, Elin, Aida, Beccie och kanske EmmaJ. Idag var en chill dag, som ni hörde hadde vi haft några inställda lektioner. Skönt.. Vi kollade på film i slutet på svenskan. Seriöst, flugornas herre är ju fan hemsk! Asså jag skojar inte tre stycken dör i filmen.. Stackars piggy :'(. Anyway, imorgon är den efterlängtade dagen här ;). Det kommer bli gal1 kul :).

Nu sitter jag och lyssna på lovely the voice på mobilen. Seriöst jag älskar min mobil! Så himla smidig :).


Skrivet av: Anonym
2011-02-11
21:48:51

Vad ska ni göra i morgon som är så kul? jätte fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0