2 december - I love this shit!

2011-01-02
23:54:39
hello everbody! haft en bra dag? det har jag! Som sagt åkte jag & cassie in till stan. Först gick vi av i Slussen. men dom hade stängt. & vet ni? Jag köpte faktist en biljett! Wohoow!  På min mobil, Hihi.
Kunde ju inte komma därifrån annars. det är ju långa plastsaker som går åt sidan ni vet..? Aja, sen åkte vi te hötorget & gick in där men dom hade slut på fjollröven typ överallt? & dom kommer tillbaka i HösT! ;o Anyways.
Vi åkte hem & gick hem te Cassie. Elin kom & vi kollade på "tabellen" för biofilmer. Vi reserverade platser på easy A. Efter det drog vi hem te mig & satt & väntade ut tiden.
Runt halv 8 kom Irre & hämtade oss & skjutsade dit oss. Där år vi tacobar & köpte godis & läsk. När vi kom in på filmen var det pinsamt. Ha-ha.. Alla kollade på oss för reklamen hade typ börjat & aa. Filmer var bra! Får 4/5 av mig. Iaf, När filmen var slut kom Irre & hämtade oss. (Tack för att du körde oss!)
Vi satt i bilen & var gaalna ett tag! Ni ska få en video även fast jag skämmer ut mig som fan.. Hehe.
Yaya, stay tuned! Börjar året med att bjuda på mig själv!
Det var typ pers som kollade när jag klev ut ur bilen & när jag klev in. PIINSAMT! Nej nu bara babblar jag på om oviktiga saker. Som alltid då..? b-bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0