2 januari / gingerbread

2011-01-02
00:57:20
Har faktist inte kommit sa langt som till duschen an. Borjade stada och grejer ist. Rensade bort alla klader som jag hade som hade hal i sig. Skont att fa bort allt det.
Nej jag ar inte utomlands. I wish lixom..? Nej men nagra knappar har fuckat ur sa jag kan inte gora dom bokstaverna som vi har pa svenska med prickar over sig forutom i. Ni vet dom sista..?
Har iaf lyckats hitta fragetecknet sa det ar ju suuper bra! *gladgubbe* stjarna har jag aven hittat och sa sitter ! dar det ska. Nu ar det dags for en dusch!
Jag tanker INTE sova bort hela dagen imorrn! *Ogubbe* ska stalla alarm pa 12 elr ngt. Hihi nu stallde jag ju alarmet trotsallt. Men ett kanske..? *gladgubbe* Puss
dethar fick jag ihop. Sa om ni vill ha lite trasiga klader ar det bara att kontakta mig pa 070774744.... Hmm..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0