22 januari

2011-01-22
17:23:51
Hej! Som Cassie sa sorry för dålig uppdatering på Hög nivå! Men kan berätta lite. Igår efter skolan var jag med Elin. Vi gcíck bara runt lite ute & så. Kollade lite på fjorton suger men vi sket i att kolla klart på den & drog ut istället. Kom hem runt halv 12 elr ngt. Då kollade jag klart på filmen. Kalla mig efter men jag hade faktist aldrig sett den. Men iaf vaknade av alarm halv 11 idag. Mötte Elin 12. Då åkte vi till Nacka. Var där ganska länge. Shoppade gal1. Hittade ett par sjukt snygga skor på den tyska affären deichmann sko som jag inte kan uttala. Haha. Kom iaf precis hem. Ska snart äta hoppas jag. Puss
jeansleggins
leggins & vanligt svart linne
örhängen som inte ville fastna på bild.. -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0