Träffade franskmannen igen O.o..

2011-01-08
14:45:06


Asså -.-'' skojar ni med mig era N00BS ;D! Nej, men seriöst det låter som om dom har en brottningsmatch över mig, skoja inte.. irriterande. Jag hör deras tv, jag hör hur han hostar *euw*, jag hör deras ungar springer fram och tillbaka, hoppar på golvet och slänger saker på golvet. Mm.. hörni någon som är sugen på att bo här? Jag vill inte bo kvar här längre. Jag vill flytta.. och där nös han, ASSÅ SKOJA INTE DET ÄR JU ÄCKLIGT! :'(..

Haha, ogosh! Nu ska jag berätta för er vad jag såg när jag var ute med milton. Det var.. vet ni ett annat ord för fyllo? för det är det enda jag typ kan säga. Det låter så taskigt x), även fast han är ett. Jag har sett honom förut och han bor vid mig, men nu ska jag söka upp synonymer *stav* för ordet fyllo.

fyllo (vard.) berusad person, suput, fyllerist, fyllbult, fylltratt, fyllkaja, fyllhund, fyllgubbe, fullis, alkoholist, alkis, supare, drinkare , spritmissbrukare, spritslav, A-lagare
   
Alkis kan jag säga ;). Det ver en alkis som stod och pillade på en liten dörr och bakom den dörren står det en tunna med soper i. Han öppnade dörren, drar ut tunnan, slänger den på backen. Han gick in i det dära lilla rummet och började leta efter något. När han var klar så tar han tunnan och typ rullar runt den och sen så slänger han den på backen och går i väg som inget hade hänt O.o..

Blev ett ganska lång inlägg i alla fall ^^ ska börja göra ngt vettigt nu puss!

konstig bild, men nu vet ni vad jag har på mig. Jag älskar mina toffler som jag fick i present ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0