Jimmie leker elit ^^ --> Jimmie1337

2011-01-07
13:24:57


Hell000 n00bs! Haha, förlåt att jag kallar er n00bs så fort jag loggar in, men jag älskar att kalla folk det, så ta det inte personligt våra älskade läsar förutom Jimmie (a), fast Jimmie du är en n00b om du läser det här ^^.

Just nu sitter jag och mobbar min älskade Amanda, far far far away sitter det busfröt ;'(.

Vad ska Cassie göra idag? Hon ska nog vara med Beccie, olyckligtvis! Som hon säger.. ska jag vara lite taskig? aa, bara lite ;D.. Asså jag tål inte hennes fötter dom stinker. Jag måste gå ut från rummet hon är i ibland, för att dom stinker så mycket ;o. Den du beccie! klå den ;D.

Aja, ska äta lite nu. Btw, godmorgon på er ;D.



Fett söt man kan vara på morgonkvisten x)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0