Ska jag? ska jag inte? ooh -.-..

2011-01-24
17:04:20




Jug funderar på om jag ska köpa den här mobilen? Jag vill verkligen ha en ny (a). Jag ändrar mig typ hela tiden, men jag vet inte.. En ny mobil har jag verkligen funderat på ett tag. Först var det fjällis & sen goose och nu mobil? Åååååååångeeeeeeeeeeeeest! Jag skulle faktiskt köpt en fjällis men dom var slut som ni vet och jag prövade en goose i brun men den var för liten. jag vill verkligen ha en ny tunn jacka.. Köper jag den här så har jag inga pengar över. Den kostar 2749 :-. Ska fundera ett tag. Juste idag fick jag klippa upp mitt lås, någon hade stoppat en nyckel i och brytit nyckeln, kuul.. så nu är mamma iväg köper att ny till mig :). Ska snart plugga lite matte. pussar


Skrivet av: Erica
2011-01-30
21:58:04

jag har en sån o den dampar as mycket just nu, har haft den i ett halv år ;)

Skrivet av: Erica
2011-01-31
07:33:42

Jo men annars är den bra, as bra vidiokamera o

så, :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0