Det var ett tag sen jag kom hem med kläder va :)?

2011-01-16
22:01:07


Hääj n00bs :). Idag var jag (som ni vet) i farsta med dom bästa. Vi gick runt och kollade lite. Det är skit mycket rea jue :o. Kom hem med tre saker. En kofta från bikbok 99:-, ett brottarlinne från bikbok 49:- & ett par jeansleggings med dragkedja 49:- från Ginatricot =). Super nöjd med koftan, verkligen! Hon i kassan sa att den var super snygg och att jag har bra smak, men det är klart :). Jag ska ha på mig den imorgon.

Igår så kom min gudfar, mammas kompis, hennes son, hennes kille och hans dotter hit. Det var sjukt mys. Har verkligen saknat min gudfar ^^. Det var tre år sen jag träffade honom sist. Han lovade mig att vi skulle ses oftare nu. Oviktigt för er egentligen, men det betyder mycket för mig. Vid tio gick jag över till elin och sov där. Nu ska jag vara lite social på datan och snart börja rulla mig mot sängen. Det kommer kanske ett inlägg till eller två. PussN.

där har ni en dålig bild. Snart kommer två videosar från igår :)!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0