6 januari - tidsinställt, Hår

2011-01-06
09:50:00
Hej okej nu ska ni få veta vad som händer med mitt hår! ;) HA-HA. Jag ligger förmodligen & sover nu. Men ni får ju förmodligen ett inlägg halv 12 på kvällen. -.- nej men typ.. Anyways.
bilderna gav inte speciellt mycket rättvisa alls till håret. Tänk er dom mörkaste partierna på alla bilder, så är dte i hela håret.
.
Okej, varför jag inte vet om jag gillar det eller inte är för att, det är vääldigt mörkt! Blev mycket ljusare på bilderna än vad det faktist är. Bättre bild ska ni få det lovar jag. Jag tycker inte att jag passar så bra i mörkt hår. Asså jag lovar det är nästan svart! :o  But I guess I have 2 get used 2 it.
haha oj då.. FJORTISRUTA var det här Cassie! ;O
Såhär ser jag ut nu. :'(
nej men nästan ju.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0