Cassie kaviar in the house (driv, beccie fattar)

2011-03-27
18:10:59


Hej alla jag vet att vi är bäst på att blogga :')..

Jag har nog inte berättat vart jag praoar, men jag praoar på ett hundagis i skogås. I början var det skiiit tråkigt, men sen så kom en från skolan dit, så då blev det lite roligare :). Jag har fäst mig vid en chihuahua som ser precis ut som Milton och hon heter Maya. Asså jag vill bara ta hem henne!

Igår till idag sov jag hos Beccie, mysmys. Vi låg och kolla på film till två. Sen så på morgonen kom rasmus och sen elin. Jag skulle bara hem och ut med milton, men sen så bestämde jag mig att stanna hemma för att jag skulle ändå äta. Jag ska äta snart och sen blire morris :)! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0