Håår

2011-03-03
01:54:58
Hej! Imorrn ska jag på kryssning med Elin. Sköjj! Dagen har jag spenderat med my Homies. Niceigt. Nu ska jag städa lite på min säng & sen ska jag sova. På mitt överkast & allt. Jag hatar att bädda men jag älskar att ha en bäddad säng. Vi ses imorrn. Pigga&glada. :) Godnatt
Måste bara visa hur jag gled runt på vår förra kryssning...
... Såhärja! borde fan haft kvar den ju! Den var c00l. Unik. Höhö, men jag hade inget val än att ha kvar den på kryssningen för vi färgade mitt hår på båten. ^^ Men hade den bara en dag. Där sen såfort vi kom till hökis igen så färgade jag det igen & det blev fucked. Haha. Men skulle nog vilja ha lite ljusare brun i mitt hår ändå. Men ska låta det vara så får vi se hur det blir. väntar med spänning.. höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0