Mars 8

2011-03-08
18:06:22


Tjenixen, Beccie verkar ju inte vilja blogga så jag gör det. Idag var det skola igen då, slutade fyra, kom hem kvart över. Jag satt mig vid datan, chattade och gjorde lite lunch till mig själv. Nu ska jag sätta mig och plugga hemkunskap. Superkul -.-.. Aja, det är ett viktigt prov, så jag måste plugga.. Haha, fast jag måste plugga på allt jag har i läxa igentligen, men om vi säger så här jag rensar bort det jag inte tycker att jag behöver veta, bus. Somnade på no:n idag och vaknar en gång av att något smäller framför mig och Aida, Rebecca & Joar sitter och garvar, sen så lägger jag mig, för att sova igen då kommer Joar och viskar i mitt öra. Pedofil gubbe x). Jag kommer inte ihåg vad han sa, men det lät riktigt pedofilaktigt.

Vid sex, så skulle jag igentligen till morris och träffa min älskade Sofia, men nej. Jag måste plugga och så har jag fett ont i huvudet, great. Anyway, jag ska träffa henne på fredag i alla fall, hihi. Längtar! 
 
På lördag ska jag vara med Rebecca, Elin och Emma. Vi ska kanske träffa Thor och vara lite med honom.
Det var allt nytt jag har att komma med just nu. Bloggar snart igen jag lovar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0