Shake em all

2011-03-16
17:46:22
.

Hej. Hade tänkt blogga tidigare. Var bara på 2 lektioner idag i skolan. Bad! Måste skärpa mig.
Men imorse så kände jag verkligen att jag skulle aldrig kunna gå upp & vara en människa om jag inte fick sova mer så jag skippade idrotten. Sen gick jag på svenskan som var andra letionen.
Lunch efter det. Vi slapp matten för att våran lärare skulle ha nationellaprov med niorna. Sen vare so & efter det block men cassie hade redan gått hem för längesen & Emma hade typ precis gått. Så jag tänkte inte gå ensam.
För jag skulle verkligen vara helt ensam. Jätte kul.
Ska snart äta trorja. iaf, efter skolan så gick jag hem & kollade lite dh. Sedan mötte jag upp Elin & vi åkte te farsta c & kollade vart våran Prao låg.
Gick in & hälsade & så typ också. B-bye



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0