50 kroner rikare ;)

2011-03-12
15:33:36


Hola. Jag har precis ätit mat, tiderna när det är mat är ju lite annorlunda när mormor & morfar är här. Dom är här för att min bror fyllde år i torsdags. Jag fick i alla fall 50 kroner ^^, Hihi.. Jag ska smsa Beccie och Elin om det blir något idag. Beccie ligger säkert och sover & Elin ligger och kollar på tv, höhö.. Anyway, igår var jag på morris med Beccie, Elin, Sofia, Becca och Emma. Jag hade skiit kul förutom teatern. Den var ganska dålig. Jag och Sofia gick typ runt och sökte "bråk", haha, så jävla söta. Jag fick jätte ont i min rumpa, för Joar bär upp mig och kastar mig rätt ner på backen -.-'. Idiot, kunde gjort illa mig, haha. Hörs snart och berättar läget.


Min älskade Sofia ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0