Frukoost ;o

2011-03-06
13:10:35


Shoo läget då ;)?.. amen det är chill, funderar på vad jag ska äta till frukost. Jag svälter faan :'(. Idag har jag inte planerat något dagen, men på kvällen blire morris. Den enda jag vet som följer med är Beccie. Hon har lovat mig (a). När jag får pengar ska jag shoppa söönder affärerna. Ny mascara måste jag fan ha ;o och massa smink & kläder :D.

När mamma och jag var i skärholmenscentrum så provade jag en sån där mössa som kostar 500. Alltså den med en pälsboll längst ut. Jag vill ha en sån. Det var den enda mössan som någonsin har passat mig O.o.. Men den kan jag drömma om eller asså jag kan ju köpa den men den är för dyr för att vara en mössa. Nu ska jag äta mina medmänniskor. Hm.. Medmänniskor vart har jag hört det någonstans? aja b-bye!


just nu..

den här låten har fastnat i mitt huvud "the freedom writers"..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0