Nobody wanna see us together but it don't matter no. Cus I got you babe.

2011-03-06
00:49:14
¨
Kom hem precis. Har varit i fs med Emma. Vi var för det mesta ute & snackade. Vi hade Alot att prata om eftersom vi inte har setts på ett tag. Så det var nice. Dom sista timmen eller nåt spenderade vi hos henne & åt cheesecake. Min kväll kommer vara framför datorn & kolla på desperate housewives. Mys! Lite bilder från kryssningen,,
Det kröp runt råttor på golvet hela tiden i våran hytt.. Visst ELIN!? :O
mästefotarN
Blåste som ef a en ute på däck
mitt ögonbryn är uppe & svävar eller vad..? haha
drinks!
man typ dog hur ful man blev i speglarna till hissarna på våran råttvåning. Försökte få med det på bild men det gick ju sådär.. Det var iaf typ som en fet dvärg. haha!
ute på blåsiga däck igen
blev sminkad dagen efter. Med blå ögonskugga. Elin fick lila ::)
Dethär köpte jag,,
köpte ett läppstift för jag ville ha nudeläppar men nu i efterhand tror jag att det var för ljust.. haha

Skrivet av: elin
2011-03-06
15:21:44

OM det gjorde beccie :ooo <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0